.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران تامین کننده برنج 27 ميليون ایرانی
همايش ملي بررسي وضعيت و مسايل و مشكلات برنج كشور برگزار شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, اين همايش با همكاري دفتر برنج و حبوبات وزارت جهادكشاورزي ، مركز ترويج و توسعه و تكنولوژي (هراز) و سازمان

همايش ملي بررسي وضعيت و مسايل و مشكلات برنج كشور برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  ايلنا, اين همايش با همكاري دفتر برنج و حبوبات وزارت جهادكشاورزي ، مركز ترويج و توسعه و تكنولوژي (هراز) و سازمان جهادكشاورزي مازندران با حضور رييس سازمان حفظ نباتات كشور، روساي سازمان‌‏هاي جهادكشاورزي گيلان و مازندران، جمعي از مديران , مسوولان و كارشناسان كشوري و استاني در مركز ترويج و تكنولوژي(هراز) برگزار شد.

در اين همايش مهندس نصرالله خادم, رييس سازمان جهادكشاورزي مازندران, در سخناني با اشاره به اين‌‏كه مازندران با داشتن 480 هزار هكتار سطح زيركشت محصولات زراعي و 5 ميليون و 575 هزار و 431 تن توليد 4/4 درصد توليدات محصولات زراعي كشور را به خود اختصاص داده است, مجموع توليد شلتوك كشور را در سال گذشته 5/3 ميليون تن معادل 6 درصد توليد شلتوك دنيا عنوان كرد.

وي گفت: اين در حالي است كه مازندران با 38 درصد سطح زيركشت 42 درصد توليد شلتوك كشور رتبه اول را در كشور به خود اختصاص داده و نياز 27 ميليون نفر ايراني را تامين مي‌‏كند.

رييس سازمان جهادكشاورزي مازندران, افزود: هم‌‏اكنون از مجموع توليدات برنج دنيا تنها 7 درصد در چرخه فروش و تجارت قرار مي‌‏گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.559 seconds.